Zabieranie broni graczowi

stock służący do zabrania broni graczowi

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7)) 
		return 0;
	new wId = get_weaponid(weapon);
	if(!wId) 
		return 0;
	new wEnt;
	while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon)) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) 
		return 0;
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) 
		ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt);
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) 
		return 0;
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, wEnt);
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId));
	return 1;
}

Opis parametrów:

  • id – id gracza
  • weapon – np. „weapon_knife” , „weapon_m4a1” musi być koniecznie z weapon_

Przykład użycia:

ham_strip_weapon(id,"weapon_knife")

zabierze graczowi nóż

Dodaj komentarz